6+1 Μύθοι και Αλήθειες για την διατροφή

Γράφει η κα. Κατερίνα Α. Χρέμου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, MSc, Επιστ. Συνεργάτις Τμήματος DoCare ΜΗΤΕΡΑ

1. Τρώγοντας αργά το βράδυ , αυξάνεις το βάρος σου.
Δεν υπάρχει συγκεκριμένη ώρα της ημέρας που καταναλώνοντας φαγητό , αποθηκεύουμε περισσότερες ή λιγότερες θερμίδες. Αν συνηθίζουμε να υπερκαταναλώνουμε φαγητό το βράδυ, δεν μας παχαίνει «το βράδυ» , αλλά το ότι καταναλώνουμε παραπάνω θερμίδες , έχοντας έτσι θετικό ενεργειακό ισοζύγιο, και κατά συνέπεια αύξηση του σωματικού βάρους. Πολλοί άνθρωποι , έχουν το κύριο γεύμα της ημέρας τους το βράδυ , και αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό, αν στο σύνολο της ημέρας η ενέργεια, τα επίπεδα φυσικής δραστηριότητας, είναι ισορροπημένα και κατανεμημένα μέσα στην ημέρα.

Υδατάνθρακες: ότι πρέπει να γνωρίζετε!

Γράφει η κα. Κατερίνα Α. Χρέμου Κλινική Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, MSc, Επιστ. Συνεργάτις Τμήματος DoCare ΜΗΤΕΡΑ

Οι υδατάνθρακες, αποτελούν την οικονομικότερη πηγή ενέργειας του οργανισμού. Στις δυτικού τύπου δίαιτες οι υδατάνθρακές καλύπτουν περίπου το 40% της συνολικής ημερήσιας ενέργειας, ενώ στις αναπτυσσόμενες χώρες καλύπτουν το 75% της ενέργειας. Το επιθυμητό είναι 50-55%.

Powered by idcs.gr